miercuri, 28 martie 2012

La Calinescu

Dupa o plimbare relaxanta pe malul lacului Snagov, am ajuns intr-o duminica dupa-amiaza la restaurantul domnului Calinescu. Auzisem ca este un restaurant bun, dar ca mirosul de mancare este atat de puternic incat te urmeaza si acasa. Desi restaurantul era aproape plin, eu nu am plecat cu aceasta impresie.

Poate si pentru ca nu am mers La Calinescu cu asteptari prea mari, am ramas placut surprinsa. Fiind o zi de duminica si tinand cont si de aglomeratie am reusit sa trec mai usor peste intarzierea cu care se servea la mese. E adevarat ca s-a cerut o bere de 3 ori pentru a fi primita o data, dar era duminica si toti eram mai relaxati si mai iertatori. As putea spune ca la partea de mancare a meritat asteptarea. Surprinzator de buna, iar papanasii au fost genial. Si serviti in portii nesimtit de mari. Eu una n-am fost in stare sa mananc un papanas.

Singurul meu regret este ca am fost atat de infometata incat am uitat sa pozez mancarea. Promit sa revin cu poze pentru ca voi mai trece pe La Calinescu si cu alta ocazie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu