miercuri, 28 martie 2012

La Cocosatu'

Majoritatea bucurestenilor au auzit de el. Poate ca, la fel ca mine, s-au intrebat ce au atat de special micii de la acest restaurant de sunt atat de renumiti. Parerea mea: nimic. Mi-am satisfacut si eu curiozitatea legata de ei intr-o seara in care veneam spre casa dinspre Ploiesti.

Mie restaurantul mi-a lasat impresia de restaurant invechit (aproape comunist). Chelnerii destul de neplacuti s-au miscat atat de greu incat au adus o comanda de inghetata de-abia cand au adus mancarea gatita. Ne-am inchipuit ca atunci au inghetat si inghetata sa fie proaspata.

Lasand gluma la o parte, pe mine nu m-a impresionat acest restaurant cu nimic. Nici macar cu micii. Dar, tinand cont ca pe nota de plata era scris mare "Selgros", stau si ma intreb: Oare erau adevaratii mici renumiti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu